04:22

ESKİ ÇANTAM ....???

 BU HASIR ÇANTALAR BİR ZAMANLAR NE MODAYDI AMA BELKİ HALA SEVEREK KULLANANLAR VARDIR AMA BEN KULLANAMIYORUM ÇÜNKÜ  ÇOCUKLAR OLDUĞUNDAN BERİ BÜYÜK ÇANTA TERCİHİM ...
ŞU ÇANTAMI ATMAYA KIYAMAMIŞTIM VE ARTIK ATICAM DİYE MASANIN ÜZERİNE BIRAKTIĞIMDA ODA BİRDEN AKLIMA BİR ŞEYLER GELDİ...BUDA TABİKİ SİZLER SAYENİZDE...SİZLERDEN O KADAR   HOŞ  ŞEYLER ÖĞRENDİMKİ...KAFAMDA HEPSİNİ SIRAYA KOYDUM VE İLK FIRSATTA YAPICAM GELELİM NE YAPTIĞIMA....

IVIR ZIVIR  SEPETİ  YAPTIM NASIL OLMUŞ ....BELKİDE EKMEK SEPETİ ....TABİ BUNU YAPMADAN ÖNCE GÜZELCE YIKADIM  TABİKİ...BENİM ÇOK HOŞUMA GİTTİ YA SİZCE NASIL OLMUŞ ....BAŞKA FİKRİ OLAN PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM

18 yorum:

Neşetuana dedi ki...

çantadan sepete..Harika olmuş:)

GÜL dedi ki...

benimde vardı böyle çantalarım eskiyenleri attım bir tanesi hala duruyor renkleride aynı gibi:))
her iki düşümcende çok hoş ama biraz alla pulla makyaj malzemeleride koyabilirsin,örgü sepetide olabilir örgü örüyorsan buda bir fikir sadece...

Unknown dedi ki...

Ekmek sepeti ya da sabunluk güzel olur.

aydilber dedi ki...

yorumlar için teşekkürler...çok zari,fsiniz

ladygreenriver dedi ki...

ay canım yeni çanta atılır mı hiç.süsleyip hediye etsen daha makbule geçer bir küçük kıza falan ama bu şekilde sepet olarakta iyi fikir olmuş.banyoda içine havluda koyabilirsin canım.ellerine saglık.

Kırmızı Papatya dedi ki...

cok guzel bir fikir uretmissin arkadasim..
benimde kullanmadigim o kadar cantam var ki..
iclerinden boyle kullanabilecegim varsa deneyecegim bakalim :)

Kbr-Bhdr dedi ki...

süper olmuş çok yaratıcı:)
canım çekilişim var beklerim hepinizi:)

atelier-mia dedi ki...

çok iyi fikir.benimde aklıma saksı olarak kullanabilineceği geldi. plastik şeffaf veya pembiş masa örtülerinden bir parça kestirip içine yerleştirilebilir sonra istediğin çiçeği koyy:))

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Süper olmuş hem de hiçbir dikiş, boyama, örgü yani ek bir ilave yapmadan çok şık bir sepet olmuş...

GÖNÜL dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR GERİ DÖNÜŞÜM

Birileri anlatsın dedi ki...

Kozmetik malzemelerinide koyabilirsin belki :))

Işıl Işıl Günler dedi ki...

ne güzel bir fikir, harika olmuş:)))

esra dedi ki...

Çok güzel canım,bana eski bir hatıramı hatırlattı:))çook beğenerek aldığım krem rengi hasır çantamı, çamaşır makinesine attığım ve, erimiş bir şekilde makineden çıkardığımı hatırladım:)))sevgiyle kal...

Unknown dedi ki...

Bence de banyoda havlu koymak iyi fikir,ama başka pek çok şeye dekullanılabilir.Keyfine kalmış.
Ama bloglarımız sağolsun.
Eskiden olsa hemen verilecekler,atılacaklar arasına alıverirdik.
Şimdi atmadan önce 2 kere düşünüyoruz :))

beyazsepetim dedi ki...

selam arkadaşım benim bloglar gitti bende http://beyazsepet.blogspot.com/ da yeni yarışmayı koyup tekrar başladım.şimdi tüm arklerimi gezip tekrar izlemeye alıyorum.bu arada eskileri yenileme yarışması için katılım son 9 mayıs.senide beklerim.birçok da yenileme fikirleri var.senin çantadan sepet fikride güzelmiş.sevgiler.

hanımanne dedi ki...

çok beceriklisin harika bir fikir çok beyendim

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

İyi fikir!

Şehnaz dedi ki...

gerçekten harika olmuş....ister ekmek sepeti ,istersen de kapak veilik yapıp sende makyaj çantası şekline dönüştürebilirsin..ama tek kelimeyle harika olmuş...ellerine sağlık..

Related Posts with Thumbnails