05:05

KEÇEDEN MEYVALAR...





  KEÇEDEN ÇOK ŞEY GÖRDÜM ...HEPSİDE ÇOK GÜZEL ŞEYLERDİ  VE BU MEYVALAR  ÇOK GÜZEL DİKİŞ BİLMEDİĞİM İÇİN KENDİME BİR KEZ DAHA KIZDIM ..ÇÜNKÜ KIZIMA MUTFAK YAPMA ÇALIŞMALARARINA BAŞLADIM VE ŞU PLASTİK OYUNCAKLARDAN İSTEMİYORUZ... ONUN YERİNE  BUNLAR ÇOK GÜZEL OLURDU ..BİZDE KAYINVALİDEMİ BEKLİYİCEZ...ZATEN MUTFAĞI YAPSAKTA ŞİMDİ KULANAMAYCAĞI  İÇİN .
 YAPMAK DEDİĞİM YANLIŞ ANLAŞILMASIN ALICAZ...NERDE BENDE OKADAR HÜNER
AMA HERKES HERŞEYİ YAPSA  KİMNE SATACAK  BAZILARIMIZINDA ALICI OLMASI LAZIM DEĞİLMİ ...

4 yorum:

GÜL dedi ki...

keçeden harika şeyler yapılıyor artık.sizin meyvelerde çok şık.görür görmez annemin ceyizindeki örgü meyveler geldi aklıma çocukken haşat etmişiz tabi hepsini:)))

aydilber dedi ki...

evet bende hatırlıyorum..

Unknown dedi ki...

Keçeyle artık sınır tanınmıyor :)

Adsız dedi ki...

keçeden meyvayı ilk defa gördüm.plastik oyuncakların papucu dama atıldı:)

Related Posts with Thumbnails