14:11

HAYALLERİM VE TASARIMLAR

insan zaman zaman değişiklik istiyor hayatında. mesela şu  deniz kabukları;şimdi denize gitsem   en derinlere dalsam ve oradan da en güzel kabukları toplasam gün boyunca  topladığım kabuklardan mumlar yapsam ve akşam bahçeye hazırladığım akaşm denizin kokusunu getiren rüzgara karşı yaksaydım mumlarımı .ailemle en güzel sofraları da ,en güzel sohbetlerde bitirsem mumlarımı....yarın yapacağım mumlarımı düşünsem bu sefer daha derine dalmalıyım diye düşünmeliyim .
              ve çocuklarıma en güzel masallarımı  anlatsam yukarıdaki defter gibi kendim kaplasam ve sadece benim masallarım olmalı...onlara en güzel masalları anlatsam,anlatsam ,ve beraber uyusak.
                             bugün çok yorgunum ve yorgunluğum çok tatlı yorgunluklar ....ben böyle yorgunlukları çok seviyorum .ailem ,sevdiklerim için yaptığım herşey benim için zevk....

9 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

mumlar çok deişik olmuş.. beendim ben:)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Vanım ne güzel şey bunlar, teşekkürler paylaşımın için, ayrıca bak, nasıl izleyicim olur kendimi nasıl tanıtırım diye sorarken dalya olmuş bile, seni izlediğimde ya 5 ya 6.ıydım, kısa zamanda popüler oldun bile, ne kadar fazla özgün paylaşım, ne kadar fazla ziyaret ve yorum o kadar dostluk ve izlenmedir, dahada çoğalacak inşallah, sevgiyle kal canım.

GÜL dedi ki...

çok güzellerden mumluklara baıldım

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.
Hayallerin sonu yok.Ama bu gerçekleştirilmeyecek hayaller değil.Bir an önce gerçekleşmesini dilerim.
Güzel dosluklara inşallah.
Seviler...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

hayal gücünüze bayıldım ellerinze sağlık selamlar

Kahve Keyfi... dedi ki...

Çok güzel olmuşlar.Ellerinize sağlık :)

aydilber dedi ki...

GÜZEL YORUMLAR İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER...YÜREĞİNİZE SAĞLIK

Fatma Bolaç dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım olmuş denizin esintisi buralara kadar geldi :) sevgiler ...

Fatma Bolaç dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım olmuş denizin esintisi buralara kadar geldi :) sevgiler ...

Related Posts with Thumbnails