01:38

hamile bayanlar için dikiş

  http://blog.craftzine.com/3.html  
bunları görünce ne kadar zor imkanlarda hamile olmuşum dedirtiyor...tarzıma göre hamile kıyafetini geçtik..ne kadar pahalıydı...ama buna göre çok şık bir hamilelik dönemi geçirdim...çok mutluydum...ve hala öyleyiö
                      şimdi bunları görünce ne kadar basit fikirlermiş diye düşündüm.tabi bende terzilik olmayınca  herşey zor görünüyor...ama seneye kendime bie kurs arayışındayım...kızım kreşe giderse bende başlıyıcam...benden size güzel ve hoş hamile kıyafeti örnekleri...bunları görünce keşke benimkiler dursaydıda sizlerle paylaşa bilseydim diye düşündeüm ama .  tabiki yoklar  ...iyi günler

3 yorum:

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Gerçekten artık herşeyin kolayı var. İnsanların yaratıcılıklarına bayılıyorum. Ne güzel şeyler yapıyorlar.
Sevgiler.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Bloğuma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Hoşgeldiniz.

aydilber dedi ki...

teşekürler bende bayılıyorum daha öğrenecek çok şey var

Related Posts with Thumbnails