11:02

ZEYTİNYAĞLI ENGİNAR

ZEYTİNYAĞLI ENGİNAR
  • 2 adet enginar
  • 1 tane soğan
  • 1 adet havuç
  • 1 adet patates
  • bir tutamdereotu
  • 1çaykaşığı un
  • tuz
  • su  zeytinyağı
  • şeker
YAPILIŞI:engnarları soyuyoruz,limonlu suda nekletiyoruz.diğer taraftan havuçları,patatesleri küp küp doğruyoruz.enginarları ben önce haşladım.sonra bir tencereye alıp içlerine patates ,soğan ,havuç tuz karabiber şeker karışımını dolduruyoruz...ve kısık ateşte pişene kadar pişiriyoruz...afiyet olsun
                                 
                                 aslında pekte tüketmeye alışık olmadığımız bir sebze ama Aydın'da yaşayıpta bu lezzeti görmekten gelmek olmazdı...   ve şimdi çok sevrek tüketiyoruz ve sevmeyenleride anlamıyorum süper bir tat ben enginarın köklerinide koyuyorum soyması biraz zor ama çok leziz  tavsiye ederim çok hoş....faydalarıda saymakla bitmez senede bir kez mutlaka yenmeli ben faydasına ve lezetine inanıyorum....yapanlara afiyet olsun

5 yorum:

Kırmızı Papatya dedi ki...

harika görünüyor arkadaşım
ellerine sağlık..
sevgiler

GÜL dedi ki...

eline sağlık sunumda harika olmuş

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık.enginar gerçekten süper bir lezzet bence de .Ne mutlu ki biz ailecek bayılıyoruz.Baklalısını da denemeni öneririm.
Sevgiler:))

Adsız dedi ki...

süper olmuş ellerine sağlık,,bende çok severim

Gümüş Tepsi dedi ki...

Zeytinyağlı enginar çok güzel olmuş.bende çok severim enginarı

Related Posts with Thumbnails