13:35

OYUCAKLAR VE HAYALLER


GEÇEN GÜN KIZIMLA GEZERKEN  MUTFAK ALALIM DİYE TUTTURDU.KİPA MARKETTE İNDİRİMDEYDİ AMA GENEDE ALMAK İÇİMEN GELMEDİ ...ÇÜNKÜ  BEN ÇOCUKLARIN BÖYLE OYUNCAKLARLA OYNAMASINI SEVMİYORUM .ÜTÜ ALDIK ÜTÜ MASASI ALDIK ,ELEKTİRİK SÜPÜRGESİ,FIRIN....AH KUZULARIM....BİR BİLSELER BÜYÜDÜKLERİ ZAMAN İSTEMEDİKLERİ KADAR ÇOK OYNAYACAKLAR.FIRIN ÇAMAŞIR MAKİNASI OYUNCAK ,MUTFAK MEKANI,ÜTÜ KABUSU OLACAK...KIZIM  SEBEBİNİ ŞİMDİ ANLAMSADA  ONA BİR İYİLİK YAPIYORUM VE  UNUN ERKENDEN HAYATA ATILMASINI İSTEMİYORUM...

BİZ  ÇOCUKKEN HERŞEYİMİZ SANALDI...YANİ HAYAL GÜCÜMÜZDE ...ZİLLL...ZİLLL..DİYE BAĞIRIR.ŞU KOLTUĞA BUYUR EDER AMA KALDIRIMA OTURUR.. ÇAYLAR KIRİSAL BARDAKTA GELİR AMA TAŞLA İÇİLİR,GÜMÜŞ KAŞIK VERİLİR AMA ODUNLA  KARIŞTIRILIR ... EN GÜZEL YERDEN GİYİNMİŞ SAÇLAR YAPILI TIRNAKLAR OJELİ  OLUR  AMA ÜSTÜMÜZ KİRLİ SAÇLAR OYNAMAKTAN KARMAŞIK TIRNAKLAR PİS....MUTLUYDUK ANLAYACAĞINIZ BENİMDE ANLATACAĞIM ....MUTLU OLMAK GÜZELDİ BİZİM İÇİN ÇÜNKÜ
HAYALLERİMİZ VARDI...OYUNCAKLARIMIZDAN ÖNCE....BENCE HAYALLER OLMALI VE SOKAK OLMALI  BİR OCUĞUN HAYATINDA
ÖZGÜR OLCAK ÇOCUK KOŞACAK SAKLANACAK.... AMA BİZ ÇOCUKLARIMIZI  KÜÇÜCÜK PARKLARDA SÜREKLİ ARKALARINDA,,VE SINIRSIZ OYUNCALA AVUTUYORUZ  
 HAYALLER NERDE SOKAK BOŞ ...

   LAF  NERYE GELDİ SONRA İNTERNETTE ŞU YAPMA OYUNCAKLARI BULDUM  ...YAPMAK İSTEYENLER İÇİN BİR FİKİR BEN YAPMAYI PLANLIYORUM AMA TAŞINMA İŞİM OLDUĞU İÇİN ARTIK SONBAHARDA YAPARIZ...GİTTİĞİMİZ YERE ÇOCUKLAR ALIŞANA KADAR ONLARLA İLGİLENMEM GEREKEN DÖNEMDE BİZİM İÇİN UĞRAŞ OLUR HEM BAYAĞIDA BOŞ KOLİM OLAACAK HEMDE BİR İŞE YARARLAR DEĞİLMİ?


8 yorum:

havlu-dantel dedi ki...

Yazınızı çok beğendim, bi de yazar kasa istemiyorlar mı kardeş delircem! Küçümsediğimden değil, büyüklerin yaptıklarına erkenden özenmelerinden... Kolay gelsin.Yeni hayatınız güzel olsun inşAllah.

Betül Özbir dedi ki...

evet canım ya dediklerine aynen katılıyorum ben halının tüyleri,ni bebeğimin saçı yapardım dolasıyla halı bebek oluyor):)kızını allah bağışlasın sevgiler

aydilber dedi ki...

evet katılıyorum birde yazar kasa var...çok hoş yorumlar çok teşekkürler

Unknown dedi ki...

Demek ki tüm çocuklar birbirine benziyor:))İroş da böyyleydi,kaç takım tenceresi, tavası,fincanı,ütüsü vardı bilmiyorum.Büyüdükçe çok değişiyorlar merak etme...
Bizim 11 yaşımıza az kaldı en ufacık bir ev işiyle dahi ilgisi yok,varsa yoksa gitarı...
Aaa az kaldı unutuyordum yazar kasayla hala arada oynuyoruz ama

aysemmutfakta dedi ki...

çoçukların hayalleri olmalı ne güzel anlatmışsın keyifle okudum.büyüdüğündede hayalleri olmalı insanın. herşey gönlünce olsun .

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

merhaba ...

öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim...ama keşke daha güzel yazılarda yorumlar bırakabilsek birbirimize her zaman :(

size yürekten katılıyorum...zaman zaman bende çocukluğuma dair şeyleri çok özlüyorum şimdiki çocukları görünce

sevgiler

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kızınız da büyük ihtimal geleceğin en iyi yemek blogcularından olacak sanırım.:)

H. Mungan dedi ki...

Yazinizi cok begendim, cok haklisiniz. Kendi cocuklugumu hatirlattiniz bana...

Related Posts with Thumbnails