07:07

FİYONKLAR


FİYONKLAR BU ARALAR BU FİYONKLARA TAKMIŞ DURUMDAYIM,30 YAŞIDAN SONRA NE KADAR AZ KULLANMIŞIM MEĞER BUNLARI DİYE DÜŞÜNDÜM....KÜÇÜK BİR KIZKEN HER YERİMDE OLAN BU FİYONKLARI ŞİMDİ TAKARKEN SANKİ BİR AYRICALIK SAHİBİYİM GİBİ HİSSETMEME SEBEB  OLUYOR.YAŞIM MI YOKSA KÜÇÜK KIZIM MI? BÖYLE HİSSETMEME SEBEB ..KESİNLİKLE KÜÇÜK KIZIM !!..AYAKKABISINDA,ELBİSESİNDE,TOKASINDA....HERŞEYİNDE  OKADAR ÇOK FİYONK VARKİ..... BENİM ONUN YANINDA TAKMAM TUHAF OLUYOR..YANİ EN AZINDAN BEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM


8 yorum:

GÜL dedi ki...

:)))))süperrrrr

aydilber dedi ki...

bencede

Chilek dedi ki...

burnu açık olana bayıldım:)

Gala Sanatevi dedi ki...

O kadar iadeyi ziyarete geldim, bir kahve ikram eden yok:))

Ellerine sağlık Dilekciğim, çok hoş şeyler yapmışsın.

aydilber dedi ki...

istediğiniz kahve olsun ...hoş geldiniz

Unknown dedi ki...

Fiyonklara ben de bayılıyorum.Ama bence bunun yaşı yok :) Uygun bir şekilde yine kullanılabilir.
Her ikisi de çok hoşmuş.

asmabahce dedi ki...

bu sene fiyonklar çok moda

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Çok şirin hepsi, fiyongun modası geçmezzz...teşekkürler paylaşımın için

Related Posts with Thumbnails