07:24

2 AYDA 7 KİLO ÇOK MUTLUYUM...



Selam  neden böyle bir şey yapıyorum çünkü rejimdeydi fakat kilo veremedim sonra ilaçlarla zayıflaya bilirliyim diye düşündüm.Ama bu ilaç tabi ki hafife alamam  çok güvenmeme lazım diye düşündüm ve güvenilir bir marka arayışına girdim .ECZACIBAŞI güvencesinde satılan summer 7 keto aldım 2 ayda 7 kilo verdim ve kendimde hiçbir değişiklik yan etki fark etmedim...ilaca başlamadan doktora gittim bir sürü tahlil yaptırdım ve 7 kilo verdikten sonra tekrar doktora gittim vücudumda yolunda gitmeyen hiç bir şey yok....
Eğer sizde zor kilo verenlerdenseniz kesinlikle tavsiye ediyorum ve ECZACIBAŞI   güvencesinde satılan şu siteyi ziyaret edin GİRİŞLER BURAN   bende buradan sipariş verdim çok çabuk elime ulaştı ve ödemede hiçbir zorluk yaşamadım

5 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Ay canım ciddi misin? Ben çok tombulum, başka sağlık sorunlarımda var hap kullanmaya hep çok korktum. Siteyi bir inceleyeyim bende. Paylaşımın için teşekkürler canım. Ne mutlu sana

aydilber dedi ki...

sevgili tiryaki bende çok korkardım ama bu eczacı başının onay verdiği bir ilaç bana olmadı...

aydilber dedi ki...

sevgili atölye kedi telefonla arasan her türlü sorunuzu uzmanlar yanıtlıyor...yani benim sorduğum soruların cevaplarından çok memnun oldum

Unknown dedi ki...

Bak ben de merak ettim şimdi:..
2 ayda kaç kutu içtin?
İştahı kapatıyor mu yoksa diyet mi yaptın?
annem de kilo vermeğe can atıyor da...
Sevgiler

nuralp dedi ki...

2 AYDA 7 KİLO HİÇ BİŞEY YAPMADAN MI VERDİNİZ? YOKSA HAREKET VE DİYET DAHİLMİ? BEN PEK İLAÇ KULLANMA TARAFTARI DEĞİLİM. AMA ANNEM İÇİN KARACİĞER YAĞLANMASIDA VAR BU TİP Bİ İLAÇ ARAŞTIRIYORDUM. YAN ETKİSİ YOKMU?

Related Posts with Thumbnails