15:19

DOĞUM LEKESİ

http://www.contactmusic.com/pics/m/ashley_tisdale_salon_2_190308/ashley_tisdale_5106072.jpg  

Geçen gün yaz geldi   artık askılı tişörtleri çıkarma vakti geldi dedim ve  oğlumun tişörtler çıktı ve  bir iki tane aldım.Ama oğlum giymek istemedi neymiş efendim  kolunda olan doğum lekesinden çok utanıyormuş beyefendi...O kadar  küçük ki oğlum dedim bir: herkes dikkat edemez; diyelim ki etti ,ne olacak aslın da  doğum lekesi olan kişilerin çok özel insanlar olduğunu söyledim  biraz ikna olur gibi oldu.
Aslın da  neden doğum lekesi olur doktorların bile net bir bilgisi yok .Tek dedikleri bunun bir zararı olmadığıymış ve şahsen bizde pek de zararını görmedik...Ama her zaman ki gibi  doktorların bilgisi olmaz ama  koca karı cevapları vardır:aman efendim  bir evde ev sahibinden habersiz bir şey yemişim elimi de nereye sürdüysem orası leke olmuş.
başka  bir teori kesin bir türbeye gittin hamileyken elimle karnını kaşıdın....
bir başkası melek öpücüğü oğluma iz bırakmış....
bir başka çilek  yemişim ve karnımı kaşımışım...tabi ki yedim  hamileyken çilek yemeyeniniz var mı ?..ama benim durumumda oğlum kırmızı doğması lazımdı...
kim oğlumun lekesini görse bir şey söylüyor.  her halde oğlum bu konuda konuşulmasını istemediği için saklama yolunu seçti.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

ooyyy kiyamam ben onaa !!
ama bende merak ediyorum o lekeler niye olusur acabaa...

Gurbet Ceyiz Sandigi dedi ki...

hehe olur ya böyle kücüklerde :D ama birsey fark etdim dogum lekesi türkiye hartitasina benziyor :) böyle insan dikkatlicene bakdimi hehe askere gitdimi öyle hava atar :D

sevgiler

Sena Çeyiz dedi ki...

Ben baba oğul un aynı lekesi olduğunu gördüm :) İlginç belki birine çekmiştir. Melek niye öpsün, çilek neden yapsın, kim izinsiz bir şey yer. benim aklım almıyor :)

minik dedi ki...

Herkesin sürekli yorum yapması yetişkinleri bile rahatsız ediyor..Çocuk haklı....

YeMeK vAkTi dedi ki...

yazık:)) benimde bacağımda var gül şeklinde annem gülmü almış iiznsiz bilemiyorumki:))

ümmühan dedi ki...

Benim de var böyle bir lekem boynumda. Bu kocakarı lafları da hiç bitmez, bana da annen ciğer yemiş karnına tutmuş derlerdi :)

Atolyekedi dedi ki...

Ne yapsın çocuk duya duya etkilenmiş demekki.

biyasimadahagirdim dedi ki...

bende çok merak ediyorum bu lekelerin sebebini. hiç inanmazdım şunu yerken dokunursan orda izi olur falan sözlerine,he hamile ile o muhabbet yapılır:) ablam hamileyken "şimdi ben çilek yiyorum bacağıma dokundum burda çilek mi olacak" diye dalga geçmişti. Yeğenimin bacağında aynı çilek şeklinde doğum lekesi oldu:)) çok severdik o lekeyi ama büyüdükçe silikleşti rengi:)
Yüze olmadığı sürece benim de doğum lekem olsa hoşuma giderdi herhalde:D Annemden bir iz gibi;)

Related Posts with Thumbnails