15:52

BU YAŞANANLAR SON OLUR İNŞALLAH

Türkiye şehitlerine ağlıyor - 11 asker aynı gün Şemdinli'de şehit oldu...   
 
Ne kadar içim acıdı anlatamam ...şehitlerimizden biride Aydın'dan   acılı aileye ALLAH'tan sabır diliyorum.Ne Kadar üzüldüğümü  de kelimelerle anlatamam bu gençler yarın babasının babalar gününü kutlayamadı, bunu  yapanları  ALLAH'a sevk ediyorum bazı zamanlarda sözler biter  yukarıda ki resim bakılınca insana  çok şey düşündürüyor zaten .. şuan dua ediyorum başka anne kuzuları ölmesin,çocuklar yetim ,eşler dul kalmasın kendi yurdumda korkmadan haber sayfalarını açmak istiyorum...ülkemde huzur olsun istiyorum .  savaşta değiliz ki barış  isteyelim ama huzur istiyoruz...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

amin =(( bende cok üzülüyorum !!!! insallah en kisa zamanda bitsin bu aci haberler !!!

Related Posts with Thumbnails