15:06

dekoltelere çözüm

sizi bilmem ama benim için bir problem  kıyafetlerimde pek dekolteyi tercih etmiyorum...tarzım değil ama şimdi alışverişe bir çıkalım ya kolu düşüyor ya göğsü açık  bende böyle hoş çözümler buluyorum...altına gözü yormayacak atletler veya askılı badiler giyiyorum ....sağını solunumu çekiştirmeden rahatça giyiyorum...zaten en sevmediğim  şeyde odur  ...mini etek giy çekiştir dur aaa...! sen bunu giyerken mini olduğunu bilmiyor muydun da şimdi çekiştirip duruyorsun...giyer göğüs dekoltesi eli sürekli göğsünde aslında  böyle sürekli çekiştirirsen  daha ok dikkat çekiyorsun canım  yapma bunları diyesim geliyor ama  nerede kalıyorum...Bence tamamen reklam kokan hareketler bunlar...
Geçen gün annemle pazarda geziyoruz o da ne bir kızımız bir tunik gömlek giymiş  altına ten rengi çorap malum eğildikçe ten rengi çamaşırı ...bütün esnaf kızımıza bakıyor bir o  akadar da  güzel bir kız dikkat çekmek istese güzelliği yeter tabi ki her kes her şeyi giysin ama yerinde pazar yahu bu...eğil, kalk, seç ...düz  mantık yapabilse daha hoş duracak ne bileyim kendisiyle bir gece eğlencesinde görsem tamam...
ayyy! uzattım bana ne bence her şeyin bir yeri var ..ve birde zamanı kendine güvenen çekiştirmeden giysin güvenmeyen benim gibi yapsın....

6 yorum:

Unknown dedi ki...

evet bende rahatsız olurum o yuzden içine küçük bir üçgen parça dikerim eger cok acıksa ,

. dedi ki...

Aklın yolu bir...
Ben de açık yakalı giysilerimin altına ton farkı ya da zıtlamasıyla yakaları dantelli badyler giyiyorum hem kıyafetim hareket kazanıyor hem de "kör parmağım gözüne" misali biryerlerim ortaya çıkmıyor...

Sevtap dedi ki...

ben ediyorumda eşim pek etmiyor bende aynen böyle çözümlerle kapatıyorum.Kesinlikle haklısın tabi herşeyi yerinde giyiceksin taksimde başka bağcılarda başka...

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

hepimiz aynıyız galiba:)parçalı kapaklı geziyoruz böyle:)))

hanımanne dedi ki...

kıyafetlere yapılan küçük eklemeler ayrı bir hava hemde rahat bir kullanım sağlıyor. Sevgilerimle

Nur dedi ki...

herkesin derdi aynı galiba herşeyin ya yakası çok açık ya kolları çok kısa böyle çözümler kurtarıcı oluyor gerçekten

Related Posts with Thumbnails