04:46

EN ÇOK GÜLDÜREN KARELER

bu  muhteşem  fikri kesin bir türk yapmıştır .....teknoloji merakı olan  çinliler hemen taklidini yapıyorlar.biz türk aklı hemen en basit en muzur yolu buluruz...bunu  telefona uygulamalı



  şu yumurtalara baksanıza  hayran oldum doğrusu...




ya bakar mısınız ancak geçen zaman insanın iç dünyasını ancak bu kadar değiştirirdi....iç dünyası değişenlerden misiniz?




ah Afganistan! hem canları cennet hem cehennem istiyor ....onu bende isterim ama işler öyle işlemiyor ...neye göre beğenilecekler   bu  kadınlar  acaba kadınlar mı?




ah şu vahşi yaşam aslında evcil yaşamdan pek farkı yok değil mi?  aslında kaç insan kılığında aslanı böyle avının peşinde göre biliriz.Ama iş hayvan olunca gülmekte yorum yapmakta çok kolay.Sadece benim gibi çok az insan empati yapar.




5 yorum:

Unknown dedi ki...

koptum ilk resme :)

Unknown dedi ki...

hepsi komik ama 1. foto süper =D=D=D=D =D =D

beyazsepetim dedi ki...

bende kimseden olmayam bir marka yapayım armut yapıştırayım :)))
donlarda harika zaman insanları içi dışı bir yaptı:))))
aşşağıdaki doğal anne baba airbağine de gülerken koptum.

orece dedi ki...

ARDA aslana bayıldı ben afkan kadınlarına sağ ol canım güldürdün bizi:))))

orece dedi ki...

ARDA aslana bayıldı ben afkan kadınlarına sağ ol canım güldürdün bizi:))))

Related Posts with Thumbnails