12:46

BANA SEVDİĞİNİ SÖYLE

 Bana Sevdiğini Söyle   
Bana sevdiğini söyle ....bu kitap tam da bahar zamanı duygusallığa geçiş yapıldığı bir dönemde okunması gereken hoş bir kitap....fakir kız zengin bir koca arayışına  girer ve olaylar  bir masal havasında gelişir...bana da okumam için komşum verdi...biraz sıkıntılı bir dönemden geçtiğim için biraz  zor okudum zor okuma nedenim kitap değil benim ruh halimle alakalıydı...ama okuyunca elimizden bırakamayacağımız bir kitap su gibi okunuyor...bir kitap arayışındaysanız bence okuyun

5 yorum:

Unknown dedi ki...

aklimda bulunmali =)

Atolyekedi dedi ki...

Ne güzelmiş canım. Bende not alayım. Allah herkeze güç, kuvvet, sağlık versin. Allah yardımcınız olsun

aydilber dedi ki...

sağol atölye kedi dediğin gibi herşeyin başı sağlık...gerisi sorun edilmemeli ama insanız işte

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

slm arkadaşım öncelikle ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim kahvaltı manzarasındaki balkon evimin değil iş yerime aid başım üstünde yeriniz var yolunuz düşerse buyrun ayrıca hemşeriyizde bende aydınlıyım 27 senedir izmirdeğim sevgiler bıraktım en kısa zamanda tekrar ziyarete gelecem emin olun çok güzel dolu dolu sayfanız var

hanımanne dedi ki...

zor dönemlerimiz su gibi aksın gitsin arkadaşım . Sağlık olsun ...... Evet kitap çok güzel

Related Posts with Thumbnails