07:58

TER KOKUSUNA SON....!



  







 Yaz ve kış herkesin en büyük sorunu  ter kokusu..bir çoğumuz bu sıkıntıdan kurtulmak için her yolu deneriz çok pahalı deodorantlar,rolonlar veya parfümler alırız ..geçen yaz eczacı arkadaşımın tavsiyesiyle aldım JOLIE freş 'i ve çok memnun kaldım .her şeyde önce kimyasal  hiç bir şey yok bunun  için tamamen doğal  asıl önemli olanda kötü kokuların üzerini örtmüyor  kötü kokuları engelliyor olması.Kadın ve erkek için
%100 doğal
24 saat etkili
Antibakteriyel
Hipoalerjenik
Kokusuz
%100 çevre dostu
Hiçbir kimyasal madde içermez


Bence denmenizde fayda var çok uzun süre gidiyor  geçen yaz aldım  çok sık kullandım bu yazda kullanıcım hatta kış bile. birde erkek kadın fark etmediği için daha kullanışlı.İçerisinde koku yok siz isterseniz üzerine parfüm kullana bilirsiniz.Ama benim en sevmediğim şey çıplak tene parfüm kullanılması parfüm giysiye uygulanır böylece en iyi sonuç alınır.Yazın ter kokusundan şikayetçiyseniz kesinlikle deneyin...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili en güzel hobi, içerik olarak sağlıklı rahatlıkla kullanılabilir.Denemeliyim teşekkürler sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

süper biseeee.. bende duydum buna benzer biseyi !

aydilber dedi ki...

evimin incileri ben rahatlıkla kullanıyorum...
sevgili sena geçen yaz almıştım yanlış hatırlamıyorsam 10 tl. fazla değildi...
evet sena mutlaka denenmeli

Related Posts with Thumbnails