05:19

SİZİN BULAŞIK MAKİNENİZDE ÇİZİYOR MU?

 

Bu gün   beyaz eşya servini çağırdım ,çünkü  artık isyan ediyorum ...makinem bütün cam  eşyalarımı çiziyor...Makineme bir şeyler  koyupta yıkamak bana resmen işkence oldu .Özene bezene bardak tabak alıyorum ve sonra en az 15-20 yıkamadan sonra sonuç hüsran ,bardaklarım kaşıklarım makineden öyle bir çıkıyor ki sanki telle ovarak yıkamışım gibi.Ben elde hiç yıkamam servis eldede mi yıkorsunuz diye sordu ,neymiş efendim makinede sadece suyla yıkarmış böyle çizme  yapmazmış.İlk geldiklerinde  makineye tuz koymayın dedi sonra  geldiklerinde  tuz  koyun dediler...ilk defa makine kullanacakmışım gibi bana bir sürü şey anlattı gittiler ve ben gelip hiçbir şey yapmamalarına 15 tl.verdim.
Şimdi tek merakım sizin de makineniz çiziyorum buna bir çözüm bulan  var mı?Lütfen yardım çünkü benim için tek çözüm makinemi değiştirmek gibi görünüyor...Makinemin markası beko ve beko kullanan bir iki arkadaşımdan da aynı sıkıntıyı yaşadıklarını duydum...onlarda bir çözüm bulamamaktan şikayetçiler.Of çok sinir bozucu bir durum anlatamam.

12 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

aynı sorunu annemde yaşadı.onunda arçelik...daha sonra sıvı deterjan kullanmaya başladı calgonit in biraz azaldı dedi...

tabi bunu denerken yeni bardaklarla denemek lazım gerçekten işe yarayıp yaramadığını anlamak için ..ama mutlaka tuz kullanın

ama asla parlatıcı kullanmayın..çnkü o madde mutlaka tabaklarda diğer şeylerde kalıyor ve sıcak bir şey koyduğunuzda o yiyeceğe karışıyor

umarım çözüm bulursunuz

aydilber dedi ki...

tiryaki banada öyle dediler bir süre öyle denedim ...biraz azaltı ama kçkten bir çözüm olmadı

aydilber dedi ki...

sevgili elçi nin yeri:bende sıvı deterjan kullandım evet çizmedi ama temizliğinden memenun kalmadım..dün gelen serviste temizlemez dedi..
bildiğimiz klasik calgonit kullanmamı önerdi
üçü bir aradalar değil
herşeyi ayrı ayrı koyuyormuşuz üçü bir aradalar fazla geliyormuş.birde böyle deniyicem

Modavesaire dedi ki...

benimki de profilo, 1 yıl oldu diyim, bardaklar çizik, çatallar kaşıklar falan daa..ama özellkle 5,6 aydır çzik oldğnu farke ettim, tuz da parşatıcı da kullanıyorum. bi de tablet deterjn kullanıyorum .bilemiyorum ne çizioo:((

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Benim makinem Arçelik. Bir daha eve Arçelik sokmam diye büyük konuşmuştum galiba, eşim kampanya var diye gidip almış gelmiş ben hamileyken. Malesef benimki de çiziyor. Servis geldi ve kullanıcı hatası gibi birşeyler söyledi, bir de parlatıcı kısmını ayarladı. Ama sonuç değişmedi. Bardaklarım buğulu gibi sürekli. Annemin makinesi Bosch ve eski model, böyle bir sorunu yok.
Tuzun da makinenin sağlığı için mutlaka kullanılması gerektiğini biliyorum. Çok güzel bir konuya değinmişsin, umarım buradan bir sonuç alırız...

DenDen dedi ki...

benim tuz yuvası bozulduğu için yenisini aldım 260 ytl istediler yenisini almak daha mantıklı geldi

Atolyekedi dedi ki...

Benimki Bosch çizmiyor tablet kullanıyorum. 7 senelik makinem.

Unknown dedi ki...

Benimkisi de arçelik.Üstelik ben bosch isterken eşim fiyatının cazip gelmesinden olacak,gidip arçeliği almış.Aldığımız günden beri şikayetim bitmedi.Defalarca mail gönderdim değiştirin dedim yok yok....ilk yıkadığım günden beri çizdi çizdi çizdi.İki kez beynini değiştirdiler.Hem de ilk değiştirmeleri aldığımdan çok kısa bir süre sonra oldu.
Birsürü şey söylediler yüksek ısıda yaıkamamam gerktiğinden tutun da parlatıcı ayarına kadar her şeyiyle oynadılar.
Öğrendiğim tek şey oldu tüm bu deneyimlerimin sonucunda .

BİR DAHA ARÇELİK Mİ ASLA..............

Sanırım beş yıl oldu.Artık fazla çizmiyor.Ama butonuna bastığım zaman canı isterse çalışıyor canı istemezse çalışmıyor.Ne bozu ne sağlam....

Unknown dedi ki...

Ayrıca bir şey daha eklemek istiyorum ki çevremde beyaz eşya alacak olan varsa asla arçelik almamalarını tavsiye ediyorum.Daha yeni iki komşuma bosh aldırdım ikisi de çok memnunlar...

aydilber dedi ki...

sevgili neşe hem bırakılan yorumlar hemde çevremde gördüklerim banada şunu öğretiyor....
arçelik ve beko dan uzak durucam...
şimdilik düşüncem samsung...acaba bu marka nasıl dır bilen var mı?

casminella dedi ki...

Tuz eklediğiniz zaman çevreye yayılan tuz parçaları varsa makine çalışınca hertarafa savuracağı için çizilme yapar. ayrıca 5 i bir arada ürünler kullanmanızı tavsiye etmem. parlatıcı da gerçekten bulaşıkların üzerinde tabaka halinde kalıyor, kanserojen bir etki yapıyor. sağlığımızla oynayacağımıza varsın bulaşıklar parlamasın. firmalar her gün yeni bir ürün çıkarıyor, amaç sadece tüketim. normal bulaşık deterjanından şaşmayın derim...

umudunmaceraları dedi ki...

Benimkide beko uzun süredir çiziyordu bu ara camları çizmiyor.2programda yıkayınca temiz yıkamıyor ve çiziyor 3.program en iyisi sanırım.Parlatıcı kullanmak istemeyenler içinde bir önerim olacak sirke .tuz önemli birde kireçli su ayarını ben 1'e getirdim.
Umarım yardımcı olabilmişimdir

Related Posts with Thumbnails